Sekretariat Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi
im. Św. Jana Pawła II w Bolminie prowadzi – pani Diana Jamróz
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Czwartek od 8.00 do 13.00
Piątek – nieczynne
Telefon/faks: 41 315 11 08
e-mail:
W sekretariacie można załatwić sprawy związane z:
- przyjęciem dziecka do szkoły,
- wydaniem legitymacji szkolnych,
- wystawianiem duplikatów świadectw, legitymacji,
- wystawianiem różnego rodzaju zaświadczeń,
- wypadkami uczniów,
- rozliczeniem posiłków w szkole.
Oprócz tego pracownik sekretariatu szkolnego :
- przechowuje akta i dokumenty,
- przyjmuje telefony, pocztę i maile; informuje dyrekcję o sprawach służbowych zgłaszanych telefonicznie i mailowo,
- prowadzi dokumentację dotyczącą spełniania obowiązków szkolnych przez młodzież zamieszkałą w gminie i poza obwodem szkoły,
- załatwia sprawy związane z przyjęciem uczniów do szkoły
i przejściem uczniów do innej szkoły, - wykonuje inne czynności zlecone przez dyrektora.