Uczniowie klas IV-VI biorą udział w zajęciach matematyczno – informatycznych projektu „Bolmin - szkoła nowych możliwości” oraz zajęciach wyrównawczych z matematyki. Celem tych zajęć jest korelacja pomiędzy matematyką i informatyką.
Technologie informacyjne stwarzają możliwość szybkiego docierania do poszukiwanych informacji, zadań, a także są uatrakcyjnieniem tradycyjnego nauczania. Chętni uczniowie mogą powtórzyć i utrwalić wiadomości w określonych obszarach matematyki, które sprawiają im trudność. Na zajęciach tych uczniowie korzystają z programów multimedialnych, ogólnodostępnych matematycznych stron internetowych, z gier logicznych i matematyczno - przestrzennych, rozwiązują zadania interaktywne, testy matematyczne, do niektórych problemów matematycznych stosują klocki LEGO, czy też program Scratch, uzupełniają diagramy sudoku obrazkowego.
Głównym celem zajęć projektowych z doradztwa zawodowego, które uczniowie mają indywidualnie, jest wzbudzenie w uczniach refleksji na temat zdolności, zainteresowań, predyspozycji zawodowych i samorozwoju, poszerzenie wiedzy na temat własnych uzdolnień i talentów. Na zajęciach wykorzystywane są materiały multimedialne (filmy, informacje zawodoznawcze oraz materiały VR) zamieszczone na Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej.